من یک عضو خانواده با PKD باید آزمایش می شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک عضو خانواده با PKD باید آزمایش می شود

من یکی از اعضای خانواده با PKD باید آزمایش می شود؟ با توجه به پژوهش، بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) می کند نسل مانند سایر بیماری های ژنتیکی جست و خیز نیست. اگر شما یکی از اعضای خانواده با PKD، با دکتر خود در مورد گرفتن تست شده بپرسید. اولین آزمون مورد استفاده برای PKD اولتراسوند در کلیه نگاه کنید و ببینید اگر کیست وجود دارد. یادگیری بیشتر در مورد PKD ممکن است به شما کمک کند به مراقبت بهتر از سلامت کلیه خود را.
بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟
بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال کلیوی را از طریق خانواده تصویب شده است. این است که توسط کیست های متعدد با اندازه های مختلف مشخص می شود. سه نوع PKD وجود دارد: اتوزوم غالب با بیماری کلیه پلی کیستیک (ADPKD)، اتوزومال مغلوب بیماری کلیه پلی کیستیک (ARPKD) و بیماری کلیه اکتسابی کیستیک. PKD همچنین می توانید کبد، لوزالمعده و قلب، مغز آسیب در برخی موارد نادر است.
چگونه برای جلوگیری از PKD بدتر می رود؟
زمانی که شخص بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، رشد کیست باعث می شود که کلیه ها برای تبدیل شدن به بزرگ شدن، و حتی می تواند منجر به نارسایی کلیه. علائم به دلیل این کیست ها و آسیب آنها را به علت رخ می دهد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند مردم را با مراحل اولیه PKD های کوچک کمک کند و مانع از رشد کیست. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy رفتار PKD از طریق سه راه. و ما بر این باور است که آنها دلایل اصلی که چرا بیماران خارجی بیشتر و بیشتری را امتحان کنید این جدیدترین درمان PKD در چین است.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا درمان PKD، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: